Skolepenge

Greve Privatskole drives efter lov om friskoler og private grundskoler. Der ydes tilskud til driften i henhold til ministeriel bekendtgørelse, idet en del af de samlede udgifter dækkes af skolepengebetalingen.

Skolepengene er:

pr. 1. januar 2014

1. barn 1300,- kr. pr. md.
2. barn 1000,- kr. pr. md.
3. og efterfølgende barn er gratis

Der betales i 11 rater idet juli måned er betalingsfri. Udmeldelse skal ske med tre måneds varsel til den sidste i en måned.

Fritidsordningen:

1. barn 1100,- kr. pr. md.
2. barn 1000,- kr. pr. md.
3. og efterfølgende barn er gratis

Der betales i 12 rater. Udmeldelse skal ske med en måneds varsel til den sidste i en måned. Ikke tilmeldte børn kan efter aftale med afdelingslederen være i fritidsordningen en enkelt dag for 30,- kr.

Forskolebørn med tidlig sfo-start betaler 1758,- kr. pr. md. i april, maj, juni og juli. Herefter følger betalingen ovenstående.

Betalingen tilmeldes af forældrene bankernes eller postgiros PBS (betalingsservice) og forfalder den 5. i måneden.